Tisdag 7 augusti

Program och hålltider

10.00             Mässan öppnar

10.50             Tankar för dagen:                                                                                                      André Bengtson

11.00             Panelsamtal om Arbetsmarknadens villkor                                                              Deltagare: Mikael Damberg, Närings- och                                                                 innovationsminister, Susanna Gideonsson, ordförande                                               Handelsanställdas förbund och Lena Aronson, ordförande                                         Handels avd 33                                                                                                         Moderator: Maria Andersson-Nordström

12.45             Kulturinslag: Catrin Sjögren

13.00            Panelsamtal om Arbetsmarknadens villkor                                                               Deltagare: Fredrik Lundh Sammeli, riksdagskandidat, Susanna                                    Gideonsson, ordförande  Handelsanställdas förbund och Lena                                    Aronson, ordförande  Handels avd 33                                                                       Moderator: Maria Andersson-Nordström

15.00             Samtal med Susanna Gideonsson, ordförande                                                          Handelsanställdas förbund

17.00             Mässan stänger för dagen